سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وروجک مامانی و بابایی
نویسنده :  مامان نی نی

سلام به عزی زدلم به خوبم به نی نی قشگنم. به یه وروجک شیطون دوست داشتنی

وای این چند روز نمی دونی کی کی میکردم بتونم بیام بنویسم گاهی وقتها میشد که بیام حتی صفحه رو هم باز کنم اما حس نوشتن نمی اومد

چند روز پیش یعنی 26 مرداد ماه من و شما به همراه بابایی رفتیم سونوگرافی. بابایی هم می تونست بیاد تو و این خوب بود چون دوست داشتم تو هم ببینه

وقتی وارد اتاق خانم دکتر شدیم من دراز کشیدم رو تخت و بابایی هم نشست رو صندلی ای که مقابل مانیتور بود . خانم دکتر هم شما رو قشنگ برامون اینور و اونور کرد وقتی داشت تصویرت رو تو مانیتور نشون می داد یه لحظه تکون خوردی که به بابایی گفت بیا براتون ابراز احساسات هم میکنه قربونت برم من

بعد صدای قلبت رو گذاشت عین یه اسب که داره با سرعت می دوه وقتی بابایی گفت چقدر سریعه اون گفت که دو برابر ضربان قلب مادر قلبش می زنه .

توی برگه نوشته 143 تا در دقیقه صدای ضربان قب شماست. هوووووووووووووم دوستت دارم.

دیگه سرتو هم نشون داد البته من تو مانیتور زیاد دید نداشتم اما بابایی دید.

تازه بهمون گفت تو کوشمولو چی هستی .وای اونقدر ذوق مرگ شدم. تو پوستم نمی گنجیدم حالا دیگه می دونستم باید بهت بگم .... اما اونجوری همش باید میگفتم وروجکم عزیزکم ملوسکم.

اما حالا میگم ... قشنگم

دیگه الان می دونیم باید دنبال چه اسمی برات باشیم. بابایی هم گفت فعلن به کسی نگیم تو شیطون چی هستی

می خواستم اینجا بنویسم ها اما باز نمی شه دیگه...

قربون هر چی قند عسله من برم...

 


چهارشنبه 88/5/28 ساعت 4:5 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
رفتیم یه خونه دیگه...
مسافرت بابایی و دلتنگی مامانی
سرما خوردگی
اولین تکون وروجکمون . . .
بابایی گفته نگیم . . .
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
27467 :کل بازدیدها
0 :بازدید امروز
4 :بازدید دیروز
درباره خودم
وروجک مامانی  و بابایی
مامان نی نی
شلام به همه مامان گلی ها و شلام به نی نی گولی هاشون منم قراره یه مامانی بشم البته اگه خدا بخواد خوب چون از الان یه حس خیلی قشنگ و غریب به نی نی خودم دارم تصمیم گرفتم تمام حرفهامو از زمانی که تصمیم گرفتم این نی نی مهربون بیاد تو زندگیم رو بنویسم ... الهی من قربونش برم که دلم از الان براش تنگ می شه
لوگوی خودم
وروجک مامانی  و بابایی
لوگوی دوستان
لینک دوستان
اینترن کوچولو
آوای آشنا
اشتراک
 
آرشیو
پاییز 1387
زمستان 1387
بهار 1388
تابستان 1388
طراح قالب